17 mai 2026

Vi har kost oss med morgenrunden, flaggheising, barnetoget og ettermiddagsrunden til kirkeparken hvor vi også fikk med oss tamburmajor og trompetister fra Mossekråkene Skolekorps. Det var veldig stas!

Vi gleder oss allerede til neste år